سرخط خبرها

ویدئو| کار خوب آستان قدس رضوی برای ناشنوایان در شب‌های قدر

با درخواست جمعی از ناشنوایان و برنامه ریزی آستان قدس رضوی و شبکه سلامت ،مراسم شب های قدر ویژه ناشنوایان در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار و به صورت زنده از سیما پخش می شود.
  • کد خبر: ۱۰۵۷۴۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از اقدامات بسیار خوب آستان قدس رضوی برگزاری مراسم لیالی قدر ویژه ناشنوایان است که این مراسم در شب نوزدهم ماه رمضان در سال جاری با استقبال خوب ناشنوایان روبرو شد وشبکه سلامت سیما نیز با پخش زنده این برنامه که با حضور یک مترجم برای این عزیزان بود، در دستور کار خود قرار داد.

بر اساس هماهنگی های انجام شده و برای بهره و حظ معنوی ناشنوایان از لیالی قدر، امسال مراسم شب‌های احیاء از حرم امام رضا(ع) رواق دارالمرحمه ساعت ۲۲:۳۰ به صورت زنده و به صورت مناسب‌سازی شده برای ناشنوایان پخش می شود، تا ناشنوایان نیز بتوانند از فیوضات شبهای قدر به بهترین نحو استفاده کنند.

حجت الاسلام «رضا اژدر محمدی»، طلبه ۳۱ ساله مشهدی که روز و شبش با دغدغه پاسخ به نیازهای مذهبی و فرهنگی اجتماعی ناشنوایان گره خورده در این باره می گوید: محرومیت این قشر فراموش شده جامعه از مراسم مهم شب های قدر، یک خلأ بزرگ و غصه عظیم بود. اینطور بود که تهدید کرونا را به فرصتی شیرین تبدیل کرد و سال گذشته با لطف مسئولان آستان قدس رضوی و به اتفاق دوستان ، برای اولین بار مراسم شب های قدر ویژه ناشنوایان را در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با هماهنگی آستان قدس رضوی و‌شبکه سلامت ،امسال به شکلی ویژه تر نه فقط ناشنوایان مشهدی بلکه تمام ناشنوایان کشور توانستند در شب های قدر به فیض برساند.

حجت الاسلام محمدی افزود: پارسال ناشنوایان می‌گفتند؛ما برای اولین بار است شب قدر به حرم می‌آییم. سال‌های قبل نمی‌آمدیم چون مراسم برایمان قابل استفاده نبود. اما امسال، توانستیم در حرم امام رضا از شب‌های قدر استفاده کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->